Subject: Tehniliste tingimuste taotlus RB raudteejaama hoonete osas
From: Karl-Eric Mäemurd <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: Andro Järvemets <[email-masked]>, "Gunnar Kingo" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 13:46:53 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeamet,
Seoses Rail Baltica raudteetrassi ja sellega seotud hoonete
projekteerimisega soovime küsida, kas oleks võimalik saada Päästeametilt
tuleohutusnõuete alased tehnilised tingimused manuses olevatele hoonetele.
Meie soov on tagada, et ehitusprojekt vastaks juba varases staadiumis
kõigile tuleohutusnõuetele. Seetõttu oleks mõistlik ja mõlemale poolele
ajasäästlik, kui saaksime Päästeameti seisukohad ja võimalike nõuete
loetelu eelnevalt tehniliste tingimuste näol. Kui Päästeamet selliseid
tingimusi üldjuhul ei väljasta ja eeldab, et vajalik info esitatakse alles
ehitusloa või ehitusteatise menetluse käigus Ehitisregistris, siis oleme
valmis ka seda teed minema. Siiski loodame, et projektide parema
planeerimise huvides on siiski võimalik Päästeameti poolt lähtetingimused
eelnevalt välja anda. Teie kodulehel on kirjas:  Palume teada anda, kas ja
millises vormis oleks võimalik Päästeameti tehnilisi tingimusi eelnevalt
taotleda.

Heade soovidega

Karl-Eric Mäemurd

Projekteerija

AllSpark OÜ | www.allspark.ee <http://www.allspark.ee/>

+372 5693 4322 | [email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn